Święta, święta i p..rezenty!

Dobry dobry!
Zacznę do kilku pocztówek jakie kupiłem. Wiadomo, że najbardziej zależało mi na pocztówkach z 126p, ale w pakiecie były też inne więc nie pogardziłem :)











Prawda, że piękne?
A teraz przejdę do sedna sprawy.
Święta były, prezenty gwiazdkowe też były. Muszę przyznać, że Mikołaj postarał się. Szczerze, to po rozpakowaniu prezentów szczęka mi tak opadła, że nie wiedziałem co powiedzieć! Długo nie mogłem dojść do siebie i ochłonąć.
Bardzo ale to baaaardzo chciałem mieć ten talerz, bo brakowało mi go w mojej małej kolekcji, ale wreszcie jest. Jest obłędny! Uwielbiam go tak bardzo, że mogę na niego patrzeć bez końca!




Najlepszy prezent na święta jaki kiedykolwiek dostałem! :)
W drugim pudełeczku czekała na mnie kolejna niespodzianka.
Mianowicie kozacki zestaw "Motorów" Wszystkie z 126p na okładce poza jednym egzemplarzem. Mikołaj widocznie musi mieć tu jakąś pomocnicę, bo tylko jedna Pani wie, jak bardzo poza Fiatem 126p kocham Poloneza "Borewicza" i jeden egzemplarz Motoru jest właśnie z Borkiem na okładce!












Swoją drogą - wie ktoś, jak to się stało, że po wrzuceniu zdjęcia na Picasę, "pada" na nim śnieg? :o

Ale to nie koniec niespodzianek! W kolejnym kartoniku był ten breloczek! Niesamowite jest to, że dokładnie ten breloczek również chciałem kupić ale nie miałem szczęścia!



Tyle na dzisiaj!

3 komentarze:

  1. Co myślicie o takim prezencie dla rodziców jak zakup ubezpieczenia mieszkania? Szukałam ofert ubezpieczeń w internecie i znalazłam tą stronę https://rankomat.pl/ubezpieczenie-mieszkania-i-domu/kalkulator i po zrobieniu szybkiej kalkulacji widzę, że ubezpieczenie będzie mnie kosztowało maksymalnie 300 zł rocznie. Czy waszym zdaniem warto korzystać z takich stron?

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń