Ja PIERNIczę!

Czas odrobić zaległości bo blog zarasta mchem i porostami :)
Dzisiaj przedstawię Wam po krótce jak udekorowaliśmy świąteczne pierniki.
Otóż od Maluch Cafe dostaliśmy zestaw do dekoracji - tj kilka gotowych pierników i kilka kolorowych lukrowych pisaków. Od razu oboje stwierdziliśmy, że musimy zrobić coś nawiązującego do naszych Maluchów więc..
zabraliśmy się za dekorację i wyszło tak:




Co prawda w trakcie dekoracji miałem wielką ochotę je zjeść, ale jednak udało mi się powstrzymać zwierzęcy głód :)



Oczywiście, musieliśmy korzystać z "Pomocy Naukowych":




Asia również odkryła sobie duszę artysty:




A oto efekty naszych zmagań:






Świąteczny czas powoli dobiega końca, więc najprzyjemniejsze przed nami - jedzenie! :) :) :)

2 komentarze:

  1. Pierniczki wyszły wam super :) Ja też w okresie przedświątecznym piekłam i stworzyłam kilka smacznych maluchów. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń