A.Siwiec - Chcę być taksówką

Są takie dni w których strasznie cieszę się z otrzymanych przesyłek.
Nie inaczej było tym razem. Doszło do mnie kilka nowycha gadżetów, które zagościły w mojej kolekcji.

Zacznę od prezentów. Mama podarowała mi Katalog Narzędzi Specjalnych, które należy zastosować podczas różnych prac przy 126p.
Fantastyczna twarda, skóropodobna okładka, a w środku wydrukowane na papierze kredowym zdjęcia i opisy różnych narzędzi.






Drugim prezentem jest książka dla dzieci - czytanka na którą bardzo długo polowałem.
Podarował mi ją forumowy kolega. Dzięki Tomek jeszcze raz. Nawet nie wiesz jak wielką niespodziankę mi sprawiłeś :) Jest to  fajnie ilustrowana czytanka dla dzieci, o tym jak Fiat 126p chciał zostać taksówką :)




Kolejną nową pozycją literaturową jest książka, która co prawda w nazwie oraz tekście niewiele ma wspólnego z samym Fiatem 126p,gdyż nie jest on głównym bohaterem. Z racji tej, że pojawia się na kilku uilustracjach, stwierdziłem, że muszę ją mieć!
"Jak paw przez jezdnię przechodził":


 
 
No i zakupiony kolejny brelok z epoki.
Trochę zniszczony, ale z drugiej strony ma na sobie patynę, którą lubię:




I kolejny do kolekcji:


Ostatnio przybyło mi też kolejnych proporczyków:
Oto jeden z nich. Fantastyczny!




Tyle na dziś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz