Front

Wczoraj wreszcie znalazłem chwilę czasu aby dalej dłubać Beża.
I tak, ostatnio (jakieś dwa tygodnie temu) wyciąłem skorodowany dół przedniego pasa, dociąłem reperaturkę z drugiego pasa, wczoraj wreszcie udało mi się to wstawić.

Majster Ignac krzesa iskry:



Wygląda, że jest "OK":



Gotowe:


Rozszlifowałem spawy i dodatkowo zaspawałem otwory mocowania przedniego znaczka. U mnie zamontowany był poziomy znaczek Polski Fiat jak w drugiej serii i FLu:


W powinien być taki:


Więc lecę z tematem:



Zostaje jeszcze dokończyć łączenie pasa przedniego z podłogą bagażnika, zamknąć końcówkę lewego błotnika i będę mógł brać się za lewy próg.


Późna godzina, czas iść spać:


1 komentarz:

  1. Damian lecisz tak samo z tematem jak mój kolega :) można powiedzieć Twoje prace nad beżem mam odwzorowane u niego na hmm" kawa z mlekiem" :)

    OdpowiedzUsuń