Cukiereczki

No i dorobiłem się kolejnego kompletu lamp Bambino do 126p.
Jest to rzemieślnicza kopia, ale jest w niemal idealnym stanie. Do tego wszystkie blaszki, gumy. Praktycznie wszystko co być powinno!
Udało się je wylicytować za nieco ponad 200zł, ale takie ceny to teraz normalka za taki zestaw.
Mało tego, to lampy są zapakowane w oryginalne opakowanie!
Są naprawdę w idealnej kondycji.
Jest to już mój 5ty komplet tych lamp.
4 w pokoju, 5ty na aucie ;)

Dwa komplety mam idealne, trzy pozostałe są częsciowo kompletne.


Dzisiaj korzystając z chwili czasu przed pracą stwierdziłem, że zdejmę z szafy mój "pojemnik" na zgromadzone części. Owinąłem wszystko w folie bąbelkowe, gazety, następnie folia stretch.
Wszystko zabezpieczone jak należy wylądowało z powrotem na szafie. Ach jak ja kocham trzymać części w pokoju ;)

Owinąłem wszystkie lampy Bambino, 3 komplety lusterek łezek (prawa+lewa), wszystkie zgromadzone znaczki, chromowane wycieraczki. Nie są to jakieś super ultra hiper rarytasy, ale chcę na takie części uważać. Nie mają prawa leżeć w garażu ;)

Oto moje cukiereczki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz